dijous, 27 de febrer del 2020

Exposició del tema 13 de teoria


VUITÈ DIA DE CLASSE

Hui començaven les exposicions dels grups per a explicar els diferents temes de teoria de l'assignatura. El primer grup que ha realitzat l'exposició ha sigut el meu! Jo estava un poc nerviosa perquè cap grup l'havia realitzat avanç , aleshores nosaltres haviem de trencar el gel.


El meu grup i jo vam decidir realitzar una exposició una mica diferent. En lloc de dir cadasqú una part del treball per a la resta de la classe, vam decidir fer diferents racons a la classe. En cada racó explicaríem cadasqú de nosaltres una de les parts del tema. Per dur a terme aquest procediment, vam dividir la classe en tres grups, quan un grup acabava d'escoltar l'exposició d'un racó passava al següent, i així successivament.


Desde el meu punt de vista considere que es una manera més dinàmica per a treballar un tema de teoria que normalment sol avorrir a les personaes que estan escolatant, i especialment als xiquets.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Finalitza el blog

ÚLTIM DIA Hui és l'últim dia que escric al blog, les classes per videoconferència han finalitzat i hem lliurat totes les pràctiques ...