dimecres, 20 de maig del 2020

Finalitza el blog


ÚLTIM DIA

Hui és l'últim dia que escric al blog, les classes per videoconferència han finalitzat i hem lliurat totes les pràctiques corresponets amb l'assignatura. Crec que la realització dels diferents treballs em serviran de gran ajuda en un futur, ja que la majoria estan pensats per traslladar-los a una classe de primaria i fer-ho amb els xiquets i xiquetes. Considere que aquesta assignatura m'ha ensenyat moltes coses, sobretot relacionades amb l'ús de les TIC, que anteriorment no coneixia.


Pel que fa a la forma d'aprendre la teoria, ja que tot i que l'assignatura te un gran contingut pràctic també conté teoria. Desde el meur punt de vista realitzar les exposicions i els kahoots relacionats amb els temes exposats és una bona forma d'aprendre els diferents conceptes, ja que es fa de una forma més lúdica i augmenta la motivació.


Aquesta pràctica, la del blog,d'una banda, m'ha estat d'ajuda per anant recopilant totes les pràctiques, treballs, aplicacions utilitzades, entre altres. D'altra banda, també he aprés a crear un blog, ja que mai l'havia fet i sempre m'havia cridat l'atenció els blogs d'aldra gent, aleshores estic molt satisfeta amb tot el que engloba a l'assignatura D'aules Digitalas i Desenvolupament Curricular.


Per últim, m'agradaria esmentar l'esforç per part del professor, ja que hem viscut una situació que mai havía passat. Aleshores ha aconseguit adaptar les presentacions i les diferents pràctiques per fer-les des de casa i amb el nostre grup de treball.


Moltes salutacions!!!  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Finalitza el blog

ÚLTIM DIA Hui és l'últim dia que escric al blog, les classes per videoconferència han finalitzat i hem lliurat totes les pràctiques ...