divendres, 15 de maig del 2020

Exposició pràctica 6


ACTIVITATS INTERACTIVES

Hui el meu grup i jo haviem de presentar les diferents activitats interectatives que haviem creat amb l'aplicació Smart Notebook. Com vaig explicar anteriorment, els diferents jocs estaven enfocats en els 5 sentits, per a xiquets i xiquetes de tercer de primaria.


La veritat es que ens va costar un poc crear les diferents activitats amb el progama, ja que mai l'haviem utilitzat i anavem un poc perduts, però finalment vam aconseguir-ho. Finalment, hem realitzat l'exposició, la qual tenia una durada un poc limitada, de cinc minuts, aleshores havien de fer-ho un poc ràpid. a l'exposició els diferents companys i companyes de classe podien participar en les activitats amb la finalitat de fer la presentació més interactiva i dinàmica.


Una vegada realitzada l'exposició, el meu grup i jo hem decidit canviar algunes coses, amb la finalitat de fer que les diapositives captessin més l'atenció, ja que el professor ens ha dit que li faltava que les diapositives sigueren un poc més cridaneres.


Adjunte el link per a que observeu les diferents activitats creades amb Smart Lab i "Creador de actividades".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Finalitza el blog

ÚLTIM DIA Hui és l'últim dia que escric al blog, les classes per videoconferència han finalitzat i hem lliurat totes les pràctiques ...