dijous, 13 de febrer del 2020

Presentació del meu mural interactiu!


                                                     CINQUÈ DIA DE CLASSE


Hui hem continuat amb les exposicions dels murals interactius. Però era un dia especial, ja que el meu grup i jo teniem que explicar a la resta de companys i companyes el treball que haviem realitzat. Com que el professor va dir que l'exposició no hauria de durar més de huit minuts, el meu grup i jo vam decidir fer-la d'una manera més dinàmica.

Vam simular una reunió de pares, en la qual els professor i professores (nosaltres) explicariem el que farem amb els seus xiquets i xiquetes per a el desenvolupament de la unitat didàctica que es presenta al mural. Per començar, vam realitzar una petita explicació dels objectius, la temporalització, l'valuació... Després vam dur a terme unes de les activitats que realitzariem amb els sues fills i filles. 


Posteriorment vam mostrar dos dels llibres que utilitzariem en la explicació de les emocions. Un d'ells es el llibre "El monstre de Colors". Personalment, m'agrada molt aquest llibre ja que representa totes les emociones a través de colors, i el llibre resulta molt cridaner per als xiquets i xiquetes.Per a finalitzar, vam repartir una petita part d'un conte que també es treballarà a classe.





La imatge i el link que n'hi ha és sobre el mual interactiu que vam realitzar el meu grup i jo. Podeu donar-li un colp d'ull, pot ser hi haja algunes idees que vos criden l'atenció!



https://es.padlet.com/aulasdigitales01/3eshegl80fkz


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Finalitza el blog

ÚLTIM DIA Hui és l'últim dia que escric al blog, les classes per videoconferència han finalitzat i hem lliurat totes les pràctiques ...