dimecres, 5 de febrer del 2020

Comencem els temes teòrics!


TERCER DIA DE CLASSE

Hui el professor ha començat el primer tema de teoria. Aquest tema tracta sobre l'escola a la societat de la informació. He de reconèixer que algunes parts del tema m'han resultat interesants perquè coincideixen amb els meus pensaments. Per exemple, quan ha comentat el aprenetatge col·laboratiu, estic d'acord amb les diferents pautes que ha de presentar un grup com la responsabilitat individual i compartida, interdependència, bones relacions... També m'ha cridat l'atenció quan ha parlat dels entorns altament tecnificats, com la memoria de dades, els entorns virtuals, la intel·ligència artificial, la robòtica, entre altres. Però el desenvolupament d'aquestes tecnologies afavoiràn l'ensenyament a les escoles i les relacions socials o les pitjorarà? Crec que es un tema que cal reflexionar molt


Després hem realitzat un debat sobre si estavem a favor o en contra de les teconologies. Desde el meu punt de vista, no estic ni a favor ni en contra, considere que poden ser profitoses depenent del moment i de l'ús que es faça d'aquestes.


Finalment, hem realitzat un kahoot sobre el tema, el qual m'ha servit per a repasar-ho i fer-me una idea global dels continguts que ha donat el professor. Desde el meu punt de vista es una bona forma d'avaluar el aprenetatge del alumnat perquè avalues els seus coneixements d'una manera lúdica i entretinguda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Finalitza el blog

ÚLTIM DIA Hui és l'últim dia que escric al blog, les classes per videoconferència han finalitzat i hem lliurat totes les pràctiques ...